US broadcaster loses Myanmar outlet over Rohingya name...


Washington Post | 2018-06-11 14:15 UTC

A U.S. government-affiliated broadcaster is losing its local partner in Myanmar after refusing demands that it stop using the term "Rohingya" to describe an embattled Muslim minority.

By Anonymous Submission on 2018-06-11 15:35 UTC
  • Need an account?  
    or