The Kremlin-driven Propaganda Network Has Been Exposed in Eastern Europe...


uatribune.com | 2019-09-10 18:13 UTC

The Russian government discreetly funded a group of seemingly independent news websites in Eastern Europe to pump out stories dictated to them by the Kremli

By ukrainiantribune on 2019-09-10 18:13 UTC
  • Need an account?  
    or